Friday, May 25, 2012

Selamat berusia 27 Tahun Zalikha :)

Bismillah dan As-Salam...
Gembira berbaur Sedih...
Usia semakin meningkat...
 Btw...

" HAPPY BIRTHDAY SITI ZALIKHA ROSLEY "
Usia Kamu sudah betambah setahun...
-.-"
(semakin tua kan???)

Alhamdulillah Ya-Allah...
kerana masih memberi ruang  dan pinjaman buatku aku untuk 
bernafas diatas muka bumiMu...
jadikan lah aku insan yang senantiasa sabar, bersyukur dan redha diatas segala ketentuanMu...
Ampunkanlah segala Dosa2 ku... 
Dosa yang Dahulu dan yang akan datang, yang ku sembunyikan dan yang aku perlihatkan...
Jadikanlah aku seorang wanita yang solehah dan bermaruah...
jadikanlah baki2 hidupku diatas Muka bumiMu ini merupakan kehidupan yang senantiasa diberkati Mu...
bantulah aku untuk berubah menjadi Insan yang lebih Baik Ya-Allah...
Ameen... Ameen Ya- Rabbal'Alameen

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment