Wednesday, November 9, 2011

Salam Hari Raya Aidil Adha... :)

Bismillah dan As-salam...
Hm... Magrib tadi dah berakhir waktu untuk bertakbir...
just terdetik dalam hati... 
ada peluang ke tak untuk aku dengar takbir lagi pada tahun hadapan...
huhu... entahlah Allah lebih mengetahui...:)
dan semoga ummat islam yang melakukan ibadah haji dan umrah pada tahun ini dan mendatang bakal memperoleh ibadah yang mabrur... mudah2han Ameen... :)

Btw...
raya haji tahun ni... aku kena bekerja... :(

pagi2... macam biasa... lepas subuh...
bantu mak aku kat dapur...
menu tahun ni...
aha... rendang, ketupat dan dua jenis kueh raya...
menu utama... laksam... yummy2...
ohya... laksam yg selalu kami buat tak beberapa berlemak sangat...
tak bagus... nanti Cholesterol... hihi

lepastu kami pergi ke surau dekat rumah sembahyang raya...
dalam pukul 10 pagi dah habis... terus balik rumah...
aku tak sempat nak pergi kubur sebab kerja masa raya...

Dan ni... 

budak manis... tetamu kami... tetamu terawal...
cumilkan!!! seryes... sayang dah tertumpah kat dia...
sayang2 pon... kena ajar kalau tak betul...
ini dia Fatin Najiha... :)

Dan pukul 12 suku macam tu aku bertolak ke tempat kerja... 
huhu...
Hm... just nak tunjuk scene yang aku nampak masa balik kerja... 
masa ni feri pukul 10 malam... :)

Btw... Hm...
Mudah2an Allah panjangkan usia kita untuk bertemu dengan Hari Raya korban akan datang dan dimurahkan rezeki untuk melakukan korban pada masa tu...
Ameen... :)

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment