Monday, May 31, 2010

vengaboys - shalala

Bismillah dan Salam...

Ini entri ke 4 aku... sebelum ni aku memulakan dengan salam dan bacaan doa... tetapi bila pikir2 balik macam tak betol je... patutnya kena baca doa dulu baru lakukan pekerjaan... huhu (YaAllah... berilah hidayah kepada ku ... Amin)
aku sebenarnya ada bnyk masa memandangkan baru saja lepas kerja malam... cuti 3 hari... yabedabedOOOO!!!!... hehe... men game pon sebenarnya jemu dah... tapi nk wat camne menda alah tu je ada nk isikn mase free aku... tup2 aku buka koleksi mp3 aku... then terpasang salah satu lagu faberet aku... shalala nyanyian vengaboys... aku teringat lagu ni, video clip dia hempeh seket.. x kena ngan tema lagu.... adaka lirik lagu cintan cintun pi shoot video clip pompuan seksi dok gedik2... hampehla orang putih ni...
so dikelapangan masa aku.... aku pon bt sendirila video aku... hehe... maafla kualiti hampeh dan video pon biasa2 saja..




aku rasa ok seketla video aku dr video asal...
teringat masa student dulu... aku yg suke menari ni akan menggunakan lagu ini lps abes aerobilk... mase cooling down ... hehe...pastu tgh2 menari, bhgn clap2 tu mesti x lepas... alamak rindunya saat itu...sob sob (no drama zalikha) hehe
okla tuk kali ini... wslm..

No comments:

Post a Comment